Sunday, March 12, 2017

روزنامه استخدامی آذربایجان شرقی و تبریز | شنبه 21 اسفند 95

آگهی های استخدام استان آذربایجان شرقی (نیازمندی های استخدامی) آیا میخواهید به محض انتشار آگهی استخدامی مرتبط با رشته و استان خود آن را در گوشی و ایمیلتان دریافت کنید؟ کلیک کنید برای دریافت فوری آگهی های استخدامی استان آذربایجان شرقی از طریق تلگرام اینجا کلیک کنید آگهی استخدام در تبریز, استخدام آذربایجان شرقی و [#8230] نوشته روزنامه استخدامی آذربایجان شرقی و تبریز شنبه 21 اسفند 95 اولین بار در ایران استخدام. پدیدار شد..iestekhdm.i
۱۹۰ کارگر بلبرینگ سازی تبریز در مقابل اداره کار استان آذربایجان شرقی تجمع کردند
۱۹۰ کارگر شرکت «بلبرینگ سازی تبریز» روز چهارشنبه در سومین روز اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق معوقه و عیدی و پاداش پایان سال در مقابل ادره کل کار استان آذربایجان شرقی اجتماع کردند. به گزارش خبرگزاری ایلنا، کارگران بلبرینگ سازی تبریز در دو روز گذشته در محوطه این کارخانه تجمع کرده بودند. ایلنا به نقل از این کارگران نوشت: از زمانی که شرکت بلبرینگ سازی با اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ به بخش خصوصی واگذار شد،‌ مشکلات این کارخانه آغاز شد. در سالیان اخیر، گزارش هایی در مورد اعتراض ها و اعتصاب های کارگران کارخانه های شهرهای مختلف ایران منتشر شده است. این حرکت های صنفی بیشتر به دلیل پرداخت نشدن مطالبات مزدی کارگران برگزار شده است.
روزنامه استخدامی آذربایجان شرقی و تبریز | سه شنبه 17 اسفند ۹۵
آگهی های استخدام استان آذربایجان شرقی (نیازمندی های استخدامی) آیا میخواهید به محض انتشار آگهی استخدامی مرتبط با رشته و استان خود آن را در گوشی و ایمیلتان دریافت کنید؟ کلیک کنید برای دریافت فوری آگهی های استخدامی استان آذربایجان شرقی از طریق تلگرام اینجا کلیک کنید آگهی استخدام در تبریز, استخدام آذربایجان شرقی و [#8230] نوشته روزنامه استخدامی آذربایجان شرقی و تبریز سه شنبه 17 اسفند ۹۵ اولین بار در ایران استخدام. پدیدار شد.

No comments:

Post a Comment